We're gonna party like, it's your birthday

 
Helg! Hoppas ni mår bra. Jag mår bra. I onsdags samlades jag och mina kompisar på favvostället aka och prick klockan 00 i baren brast alla fina människor ut i Ja må hon leva och efter det fick jag en vattenmelon på min shot pga födelsedagsbarn. Sedan sjöng resten av folket som inte fick plats i baren, jag blev kramattackerad och så blev jag alldeles tårögd för att alla är så bra. 
Gårdagen (födelsedagen) var bakis. Men jag var så glad ändå. Jag hade matte, invigde systemet, pratade med nära och kära, och sedan satt jag och Jesper och kollade Parlamentet och åt chips. Och så blev jag antagen till skoltidningens redaktion! Awesome ju.
 
Just nu sitter jag på bussen hem till västkusten. Nästa stopp gbg, sedan lämna resväskan i Ljungskile, och sedan åka in till Uddevalla för att fira mig och Tove ute. ♥
Imorgon firar vi med pappas sida släkten och på söndag firar jag med mamma, pappa och maya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0