Tisdag.

Hej seg. Hej matkoma. Idag har det varit en lugn dag. Har skrattat mycket. Och lagat lasagne.

Gick genom ett tregradigt sverige klockan sju på morgonen med rosiga kinder och kom fram till en inställd lektion. En nyvaken lärare svarar grumligt i telefon och erkänner att han glömt ställa in vår fyra timmar långa lab. Glada blev vi (grät) och jag knåpade ihop ett tidningsuppslag om lejon till en annan inlämning.
Efter skolan (16.30, lång dag?) handlade jag present till mitt födelsedagsbarn Tove och lite fina födelsedagsprylar till mig själv. Sedan gick jag och två av mina favoritherrar Jesper och Anton på promenad genom elljusspåret och snackade skit.
Sen lagade jag lasagne ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0