Long time

Nejmen hej! En vecka sedan senast. Tänkte att jag skulle uppdatera om livet litegrann. I helgen firade jag som sagt med mina finaste tjejer Tove och Ida. Vi käkade god mat och hade paketöppning allihopa. Dagen etfer fick jag frukost på sängen av mamma och maya och ännu fler paket. Kunde inte önskat mig något annat. Sedan firade jag med farbrors familj och pappa på kvällen. Är så himla himla nöjd med detta årets födelsedag. Har fått äran att fira den i hela tre veckor. Underbart ju.

 
Idag är det fredag och jag har skickat in en designuppgift och klarat en mattetenta. Så himla nöjd. Och min roomie åker iväg i 5 veckor så jag har lägenheten för mig själv från och med idag. Firar med dadalife på högsta volym.
 
Fick ett makroobjektiv av bästa mamma btw. Bara ut och öva i höstfärgerna, så himla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0