Summering.

Fasen, borde man gå och rösta eller? Är så himla oinsatt så jag kommer bara rösta konstigt säkert. Nu ligger min röst på vänstersidan, fi och sossehållet. Men.. jag är för lat för att kolla upp allt.
 
Idag har jag iallafall varit ledig efter fyra dagar på jobbet i göteborg. Har ägnat dagen åt att fixa pass, shoppa färgglada underkläder och sola på ulvön med mamma och pappa. Sedan när vi hade köpt grillmaterial och var påväg iväg med engångsgrillen så började det åska som fan. Fast det gör ingenting, lugn fredag. Fått beställt lite löshår och sånt så man kan känna sig lite sommarfin och våga klippa av sitt egna slitna ris.
 
Nu: nattmat. hungrig. som alltid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0