Påväg hem


Sitter på nattbussen en lördagkväll och spekulerar över mitt liv. Som man brukar när man har tagit några glas med några vänner och sedan helt plötsligt blir väldigt ensam. Här inser jag hur fruktansvärt mycket jag saknar jobbet. Och barnen. Undra om det betyder någoting. Tänk om det är det här jag ska hålla på med? Förskola? Jag som ska bli grafisk designer och jobba på reklambyrå. Nu vet jag inte alls.

Anyways, kommer inte komma fram till någonting. Idag har jag och co. varit på torp iallafall. Fick köpt grejer till min kryddträdgård och ätit mjukglass. Sedan åkte jag och tove och käkade pizza, funderade över våra tillstånd och filosoferade ett tag. Sedan kollade vi på en bra film med travolta. 

Så himla bra vecka. Har mått väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0