Throw back.. friday.

idag är det fredag. tjoho säger vi och skålar i våra colaglas medans vi krånglar av oss stuprörsjeansen och transformerar till mysmode (engelskans mode, verkligen inte svenskans mode) eller partyredo. Jag transformerar till mysmode. Fast.. jag tranformerar inte. Jag är redan i mysmode och har varit det hela veckan... Har liksom växlat mellan 4 olika mjukisbyxor, så fashion är jag.
 
Idag har jag iallafall städat rummet och tänt massa feta blockljus. Nu: Dricker cola och spelar gitarr. (Längesedan jag spelade nu och när jag träffade min gamla gitarrkompis Tobias på bussen häromdagen påmindes jag.) Och så hittade jag ett gammalt mobilminneskort med the most precious pictures ever. Trodde de var borta föralltid.

Ni får inga precious bilder, ni får en på mig, nästan två år sedan :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0