favorit..

...rum i huset? Måste väl ändå bli mitt rum, där finns sängen. och gitarren.

 

…parfym? D&G no. 3 eller all sorts bra killparfym. Blir helt snurrig.

 

…månad? September. det är sensommar, benen är bruna och jag fyller år.

 

…blomma? Rosor. De är så himla fina som tatueringar.

 

 

…glass? Hasselnöt eller cookie dough. eller calippo cola (hej laktosintollerant)

 

…bok? Hungerspelen tror jag faktiskt.

 

…film? Sweeney Todd och Just Go With It

 

 

…TV-program? Girls eller New Girl.

 

…musik? sånt som svänger.

 

…artist/grupp? James Arthur måste jag väl ändå säga. Trots att jag har så många.

 

 

…låt? of all time?

 

 

 

…djur? katt.

 

…mat? potatis. klyftpotatis, potatisgratäng, spansk saltkokt potatis, pommes, chips, färskpotatis, you name it; i like it.

 

…dryck? vatten efter ett svettigt styrkepass. annars är baileysdrinken på Teneriffa mitt allra finaste dryckesminne.

 

…godis? kindermaxi och tutti frutti passion.

 

…frukt? mamamangooo, annars banan. tänk grillad banan med choklad i. åh.

 

…krog/restaurang? har bergis inte hittat min favorit än..

 

…krydda? salt. om den räknas. annars timjan och kardemumma.

 

…färg? svart..

 

…fordon? bil..... annars motorcykel.

 

…affär? coop?

 

…skor? får väl säga converse eller foppatofflor, så himla käcka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0