Big deal.

Åt precis den godaste mackan någonsin. No lie. Ni vet när man är svinhungrig och bara ätit lite flingor för fyra och en halv timma sedan? Sedan har man suttit och läst 3 mattidningar i väntan på bussen. Ni vet när det inte längre spelar roll vad det är man äter bara det är ätbart? Alltså, så hungrig var jag, och så köpte jag en fröig och frasigt färsk "Ciabatta ost och skinka 21kr" på pressbyrån och det kändes helt plötsligt som att gud var på tillfälligt besök i mina smaklökar. 
 
Jaja enough of that, så himla gott var det bara. Nu har jag iallafall varit hos tandläkarn. Fick ringa klockan 7 imorse och sno akuttiden för att jag slängde min gomtandställning på mcdonalds igår....... Heja mig. Trodde det skulle kosta mig 1400kr men man fick halva priset första gången det hände.. Lär inte hända igen.
 
 
(Hoppas ni alla sett himlen de senaste två dagarna, så himla vacker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0