Allt möjligt.

Alltså fan vad sur jag blir. Får inte min lönespec. Har suttit och kollat ut genom fönstret varje dag här nu för att se när brevbäraren kommit och sedan rusat ut och kikat: ingenting där. Älskar att få lönespecen, det är som att fylla år varje månad. Men ja' ä inte bitter..
 
Ensam hemma och då kan jag lyssna på James hur mycket och hur högt jag vill. Och sjunga massa falskt jättehögt. Så tråkigt att ha en favoritartist som resten av familjen avskyr. Får lyssna i smyg. Och sen ska jag kolla på Girls på stora tvn, kan jag inte heller göra med familjen hemma. Blir ofta awkward då, heh.
 
Btw, lyssna på dethär.
 
 
Jädra geni den där. 
och nr..

4 michael jackson
5 n sync
9 frank sinatra
10 metallica
12 the doors
13 run dmc
15 red hot chili peppers
20 john mayer

.. är ju sinnesjukt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0