Godmorgon.

 
Än så länge lyser solenoch jag sitter på tåget sista dagen på arbetsveckan. Så himla skönt med fredag. Som vanligt. Plus att idag ska vi hylla söta Barbro som ska sluta. Mat ❤
 
I övrigt? Jotack, värsta humörsvängningarna någonsin de senaste dagarna som kanske märkts av, och det ber jag om ursäkt för. Nu är det bra däremot. Fick ur mig all ilska på gymmet. Jättepositiv sitter jag och klottrar på min bucketlist. och med Magic! - Rude i lurarna. 
 
Vill passa på att tipsa om att lite avslappnat scrolla igenom sr's "Sommar & Vinter i P1"arkiv. Jag älskade Jonas Gardells, Henrik Dorsins, Katrin Sundbergs, Erik Haags, Tommy Körbergs och Peter Settmans (Haha åh, han och Fredde Granberg spelade en så stor roll i mina mellanstadieår).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0