Work it.

Fördel med att jobba 1h hemifrån: känslan när man läser tre facebookuppdateringar om att uddevalla idag har besök av svensk sommar och har förvandlats till atlantis. Begravd under vatten. Här sitter jag i solskenet och älskar livet.

Det kommer säkert hit imorgon bara för det, bäst att inte vara för mallig. 

Annars flyter det på. Pizza på lunchen står på schemat och efter min långa jobbdag ska jag pallra mig hem och dricka te. Kanske plugga körkortsteori. Kanske packa upp resväskorna (ja, de har stått en vecka nu) där mitt sortiment av fina kläder finns. Kanske tvätta kläderna. Får se hur mycket ork jag har. Faktum är att man känner en himla skillnad i ork när man faktiskt rör på sig tre gånger i veckan. Jätteglad!


Update 1h senare: Just nu ligger göteborg också under vatten. Tji fick jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0