Utan drömmar kommer man ingenstans.

En dag ska jag äga en mattsvart harleydavidson. Jag ska ha barn tillsammans med mannen jag älskar och vi ska sova i samma säng och soffan ska stå tom. Jag ska ha två fluffiga katter som kurrar och jamar och inte tänka en sekund på att jag valde fel yrke. Jag ska sitta i vårt kök och dricka mitt morgonkaffe med laktosfri mjölk i och känna att jag inte kan vara lyckligare. Jag ska trivas i min kropp och sluta skämmas över mitt osminkade ansikte. Jag ska spara pengar för att uppleva världen utanför Europa tillsammans med min familj och spendera resten av pengarna på mina barn. Jag ska alltid stötta deras intressen och gå på varenda skolavslutning. Jag vill ha supersvenskt fredagsmys med sourcreamchips och lösgodis och Idolauditions. Jag vill bråka, gråta och sedan kyssas varmt för att vi vet att ingenting kan skilja oss åt.


Jag vill vara där. Nu.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0