Nyårslöfte 2014

"Jungfrun ställer inte till någon scen och avslöjar sina känslor för dig offentligt. Trots att jungfrun är synnerligen skarpsinnig och öppenhjärtlig, föredrar de att hålla tillbaka det som är negativt och istället försvinna under tystnad."
 
 
Enligt mitt horoskop ska jag lära mig att "kommunicera och undvika att hålla känslorna i allt för strama tyglar" och det känns faktiskt jävligt vettigt och i tiden rätt. Jag har förstört ganska mycket på senare tid genom att vara oärlig och isolerad, och verka ganska oberörd fast jag egentligen känsloexploderar inombords. Det är egentligen bara i text som jag kan visa riktiga känslor och det ska det fasiken bli ändring på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0