Det där med fobier alltså.


Tur att ingen annan bestämt sig för att gå ut på promenad idag iallafall. Ser ut som en förkyld eskimå i två lager mjukisbyxor. Påväg hem från tandläkarn nu. Åh vad jag tycker om mina tre tandläkare. Fantastiska människor. Hon jag hade idag var den som fick äran att dra ut mina tänder sist. Då jag grät i säkert en halvtimme innan de kunde öppna munnen på mig. Varje gång jag kommer ska hon dra den historian.
 
"Åh hej Matilda, hur går det med tänderna? Kommer du ihåg den där gången?
Jag tänker alltid på dig när jag drar ut tänder."
 
Och idag skulle vi leta visdomständer. Stackarn vågade inte annat än att säga att de såg fina ut och att vi förhoppningsvis ska slippa dra. Efter några plåtningar och skrapningar med virknålar kom hon förskräckt fram till att det fanns karies. 
 
"Du måste vara noggrannare med tandtråden. Du har karies här och jag vill inte
laga några hål på dig, du är så känslig"
 
Haha åh stackarn ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0