2013

Igår när jag satt och deppade hade jag verkligen glömt bort vilket fantastiskt år det har varit. Var tvungen att kolla igenom min instagram för att minnas och det har ju varit jättebra, egentligen?

Spenderade en fantastik nyårsvecka på Teneriffa med Theo.
Fick min första halsfluss.
Var ledsen.
Fick en liten fin kompis.
Gick på min studentbal med Theo.
Tog studenten.
Åkte till Cypern på världens fetaste resa med fina Tove.
..och hade det redigt gött i en vecka.
Åkte på Bråvalla, gjorde sönder två par skor, ett tält, massa kläder och fick se två av mina absoluta favoritband.
Spenderade en fin vecka i Turkiet med mamma och Maya..
..och drack öl mest hela tiden (öl har aldrig varit så gott)
Umgicks en herrans massa med dendära goa Douglas ↑
 
Och fick en Nikon D5100. 
 
Slutade även jobbet, fick ett nytt, min farfar gick bort och jag fyllde 19 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0