Studenten.

 
Tog på mig min fina studentklänning och dansade runt ett tag precis. Kan vi inte bara spola tillbaka till trean ett litet tag? Saknar gymnasiet, saknar de torra falaflarna i matsalen, saknar de tråkiga historialektionerna, saknar att frysa ihjäl påväg till bussen, saknar att vara med mina vänner hela dagarna (det tog man verkligen för givet, tänk om man hade haft det så nu), saknar att se anständig ut varje dag, saknar att få studiebidrag utan att behöva göra ett skit, saknar att få vara hemma 16 istället för 23 varje dag.
 
Och sen få göra om studentveckan. Finns så mycket jag hade velat göra annorlunda. Såg ju helt förjävlig ut både på balen och studenten, och så gjorde jag en jävligt dum grej som jag skulle vilja slå mig själv i huvudet med en tegelsten för. Meeeen, fint ändå. Gillar studentveckan.


Kommentarer
Postat av: Ida

DU ÄR INTE ENSAM OM ATT SPOLA TILLBAKA TIDEN!Skulle göra ALLT för att få uppleva det en gång till!

2014-02-10 @ 17:52:21
URL: http://nattstad.se/crystallic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0