❤..


Några hjärtans dag. Kommer förhoppningsvis aldrig hata denna dagen så mycket som jag gör nu. (Inte medräknat förra året, värsta dagen i heeeela mitt liv). Drömde tillochmed äckliga mardrömmar inatt. Om spyor och grejer. 
 
På stan springer alla ensamma killar runt med perfekt inslagna rosbuketter, och tjejerna som går med sin pojkvän i ena handen har på sig sina allra finaste kläder. På bussen kunde man inte höra annat än förtjust kvitter, pussar och varma kärleksförklaringar. Och så sitter jag där, som en bitter tant i tights och slarvigt uppsatt hår. Går genom ösregnet och köper godis som tröst påväg till jobbet liksom. Nice.
 
Jag vill också vara kär :(
 
Hoppas iallafall att ni fina par får världens mysigaste dag. Och ta vara på varandra, bråka inte i onödan och förklara för din partner hur mycket han/hon betyder för dig. Det sistnämnda är jag sjukligt dålig på. Borde fan gå en kurs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0