Aw kommer jag sakna dom eller?

Det börjar lida mot sitt slut. Nu har jag lagt det mesta jag ska ta med mig till min lägenhet i en stor hög mitt i vardagsrummet. Sitter och tittar på den jättemycket, högen alltså, och funderar en hel del faktiskt. Är så himla taggad, och så nervös, och så glad, och så skräckslagen, och så bekymrad. Men mest taggad. 
 
Mina senaste dagar har sett ut såhär:
Fredag: Shopping med mamma och Maya i Stenungsund. Sedan middag och utgång i Göteborg med mina fina brudar. Så himla bra är de, hela gänget.
 
lördagen fyllde bebisida år. Hela 20 stycken år fyllde hon. Det firade vi hemma hos henne med hennes nära och kära, underbar kväll.
 
Söndag var en behövlig vilodag. Sedan upp måndag för att, redigt sliten, jobba min sista dag. (ja det var sista gången denna gången ;))
 
Tisdag och jag och min bästa Noomi trotsade vädret och spenderade dagen i Uddevalla. Lyckades att inte bli så blöta, fyndade fina lägenhetsprylar och fikade med en geting. 
 
Onsdag: OITNB och flyttgreja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0