Cash is king..

11 minuter är ganska lång tid extra i regn. Särskilt sånthär regn som är så lätt att dropparna bara flyger omkring helt okontrollerat. Går inte att skydda sig.
 
 
On my way to work och härliga Göteborg just nu iallafall. Gött tycker jag. Är jag ledig och hemma hela helgen så blir jag alldeles rastlös och sällskapssjuk. Hoppas några roliga är på jobbet. En kollega har tatuerat hela armen, jag var den av oss som var nervös så jag är fett taggad att få se den. Haha knäpp. Kanske är för att jag själv så gärna vill gaddas nu.
Lyssnar på Beyonce och halvligger i de tre bussätena längst bak i bussen. Luktar kikärtor och tång här. Hoppas ni får en wonderful dag. Puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0